http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

13 augusti 2010

Baseballjackan

Hej!
Just nu är jag väldigt glad... idag kom nämligen routern så jag och brorsan kan surfa trådlöst utan att behöva koppla in oss till vår andra dator. Mycket smidigt!!
Så ikväll kommer jag surfa massa...;)

Något annat jag är glad för är att jag har köpt en basbelljacka!
I början, när de kom in, tyckte jag helt seriöst att de var apfula. Nu tycker jag de är jättesnygga ;)
Men, det är ju väääldigt många som har de och man kan tycka att det blir lite tjatigt och tråkigt att ha på sig nåt som alla andra har. Så nu undrar jag, vad tycker ni, hiss eller diss??

Trots att många har dessa jackor så köpte jag min enbart för att jag tyckte den va snygg och jag kommer nog använda den flitigt i höst.

Äger du en baseballjacka?

Nu ska jag gå ut och sätta mej...mysigt!
Räkna med fler inlägg ikväll, jag är på grymt blogghumör :)

Kram Moa

Ps. förresten funderar jag på att skaffa en ny kategori, hiss eller diss (angående mode). Vad tycker ni om det? ds.

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!