http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

4 augusti 2010

Moa 8-13 år

Halloj!
Idag tänkte jag visa er lite bilder på mej genom åren... har redigerat och gjort alla svartvita. Hoppas ni uppskattar sånt här ;) tar inte så mycket tid för mej och är kul tycker jag!
Bilden är scannad därav kvalitén. Liten SuperMoa myser med ministina! :)

Januari 2006. En fin bild tycker jag ute i skidspåret!

Att jag bara är tio på denna bilden kan jag inte fatta. Känns som det va nyss! Men icke, Danmark 2007 närmare bestämt! Visst é jag cool i mammas brillor?

Elva år på Gotland!

Samma dag som jag köpte D60:n togs denna bilden efter ett dopp i sjön. Tolv och ett halv bast! Haha ;)

Bilden togs för en vecka sen :) Ganska fin tycker jag...

Så. Det var det. Hope you like it ♥
Hade gärna visat er bilder från de tidigare åren oxå, men orkade bara inte leta i fotoalbum, scanna, rotera, redigera mm.... kanske det kommeren annan gång!

Nu ska jag spela Yatzy, om mamma vill va med det vill säga!

/Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!