http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

18 augusti 2010

Min onsdag

I förmiddags var jag bara hemma, slappade och tog det lugnt. Vi åt lite pasta mitt på dagen och sen åkte jag & mamma till morfar. Där träffade jag på kusinen Lina och vi målade brädor till hans garage i några timmar. Jag fotade oxå Lina en del och sen gick vi till deras lägenhet och var där en stund innan vi drog till skolgården och "lekte". Uuh, fatta att skolan snart börjar...kändes inte så kul att vara där idag.

Men det blir säkert roligt att träffa alla underbara kompisar som man knappt har sett under hela sommaren.

Lina plockade vinbär och jag tog kort på de.
Tog oxå flera på henne, men det känns lite fel att lägga ut här ;)

Nå, vad tycker ni om bilderna?

kramkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!