http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

17 augusti 2010

Nya kläder


Hello söt!

Idag har jag som sagt varit i Jkpg (stan) och handlat med mamma. Mycket mysigt! Jag köpte inte så mycket som jag hade tänkt mej/hoppats på men det kan ju va positivt det med ;)

Men det på bilderna över blev det i alla fall...
 En svart tröja med spetsdetaljer på axeln (syns inte så bra på bild, va svårt att "fånga" det) 99:- H&M
Linne med roligt tryck från Gina tricot 99:-

Som ni ser blev det ingen skjorta från Gina, det beror på att den färgen inte fanns i butik, eller när jag gick in andra gången så hängde där en fast i fel size. Men den var jättesnygg så jag ska beställa den ikväll. Provade oxå den där collegetröjan jag bloggade om igår. De var snygga men gillade inte riktigt modellen, så det blev ingen.

Men dagen har varit bra!! :) & tack bästa mamma för tröjan !

Kram Moa

Ps. bättre bilder på kläderna kommer imorgon!

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!