http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

15 augusti 2010

Färg eller svartvitt?

Jag & pappa var ute och hade en snabb fotosession för ett tag sen... sitter nu och redigerar lite olika bilder, kulkul ;)
När pappa fotade mej tänkte jag att bilderna skulle vara lite sådär hårda, tuffa. I huvudet hade jag tanken att de skulle redigeras med mycket kontraster och sedan svartvitt...
Men denna bilden tycker jag blev ganska bra även i färg... fast svartvitt är ju också coolt...
Vilken bild föredrar ni, färg eller svartvitt?

Personligen har jag svårt att välja, det beror ju lite på vad man ska ha bilden till. Men nästan så jag måste säga färg.

Massa Kramar /Moa <3

2 kommentarer:

  1. Båda är fina, men det känns nästan som att det blir lite mycket färg... Men det är ändå fräckt! :D Kram :) <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!