http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

7 augusti 2010

Bilder från mitt "nya" rum!

Hej!

Våran dator är lite seg, man ser inte skärmen och så, så vi har fått koppla in Karls och man tittar ju på våran skärm, men det är Karls dator man använder, haha ;)
Så det var lite segt att ladda in bilder, jag kunde inte skriva ovanför t.ex.

Och sen  så vill jag inte ta upp Karls hela hårddisk med massa bilder så det kommer kanske inte komma så många, utan då måste jag ut & fota eller ta de bilder jag har på minnet.

Nog pratat om det...här över ser ni bilder från mitt rum som jag har möblerat om, som jag sa i veckan! 
Innan hade jag ett litet bord som skrivbord direkt när man kommer in till vänster och en fåtölj i hörnan där jag nu har ett större skrivbord, "fyndat" i lagården, heeelt gratis, likaså stolen som jag bara lagt ett fårskinn på. 
Ni kan se bilder från mitt gamla rum HÄR !
Jag är jätte nöjd med ommöbleringen, som ni förstår står byrån och sängen kvar på samma gamla plats... ;)

Vad tycker ni?

Kram Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!