http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

6 augusti 2010

Småfix och mysdag!

Idag vaknade jag klockan halv nio. Så himla gött att komma upp nångång. Hade ställt klockan på 9.20 men vaknade alltså innan det, konstigt men bra!
Så jag gick direkt upp och plockade lite i rummet, la in kläder och sorterade i byrån.
Sen åt jag frukost och gick ner i tvättstugan där jag strök. Duktig Moa :)
Lyssnade på radio under tiden, såå mysigt!!
Vid halv tio tiden hämtade jag posten och så läste jag den och sen cyklade jag iväg och plockade nästan en liter hallon! Av hallonen gjorde jag sedan kladdkaka med just hallon, hittade på receptet själv (vanligt kladdkakerecept med mosade hallon i och på) och det blev jättegott!
Sen tror jag minsann jag strök lite till och sen dess har jag mest tagit det lugnt. Just det, gått en promenad har jag gjort.

På tal om en annan sak... nån kilometer från där vi bor har det stått en röd tantcykel, lite smått skruttig men i alla fall. Mamma ringde polisen och hon sa att vi fick ta med den hem. Så när vi gick prommis så tog vi med den och om ingen säger till att den saknar den inom tre månader får vi den och då ska jag spraya den vit (tror jag) och sen fixa till den! Billigt och bra.
Hoppas ni antecknar det.

Sen har jag oxå möblerat om lite i mitt rum, hittade en del saker på logen som jag satte in och bytte ut. Ska fota det snart så ni får kanske bilder ikväll.

Sålänge kommer ett par andra, oredigerade bilder.
bilderna är mina, nu och föralltid ♥

Kommentera gärna!

3 kommentarer:

  1. jattefina bilder :)

    SvaraRadera
  2. Hej Moa!

    Jag älskar din blogg och tittar in här varje dag... en sak jag tänker på ganska ofta är att du skriver så fint och du är väldigt bra på att fota och redigera ;) Keep it up girl, you so damn cool!!!

    Dessutom lade jag märke till att du fått till det där med headern, mycket snygare nu när den är stor! ♥

    Kramiskramar i massor // Olivia

    SvaraRadera
  3. Fint! :)
    Jag kan säga att jag har hittat på en smått otäck historia om hur cykeln har hamnat där... Säg till om du vill höra ;) Kram :) <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!