http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

11 augusti 2010

Stort skämt?

Hrm... har sett på en del bloggar sär man skrivit om / köpt en jätteoverall.
Det är visst en trend? 
Den äkta kommer från norska Onepiece och kostar över tusenlappen..?
Fast, de kan ju oxå ha köpt den på BikBok för halva priset...
Det jag vill komma till är hur ful den är.
Allvarligt... vem tar på sig en sån?
På stan kan man ju bara inte gå runt i en sån, knappt så jag har mjukisbyxor på stan längre...
Dessutom är den ju jättedyr.
Kanske gosig att krypa ner i på kvällen, men jag hade betalat max en femtiolapp för en sån mysdress.

Vad tycker ni om denna bebisoverallen i mjukistyg?

Jag tycker den är HEMSK.

Kram Moa ♥

7 kommentarer:

  1. Haha jag tycker att den ser cool ut, inte minst myig ut! Jag skulle lugnt kunna gå omkring i den hemma en dag då jag känner mig lite krasslig. Fast jag skulle hellre ha en svart, grå eller khakigrön...

    Jag följer inte trender, jag har på mig det som sitter bra, det som känns bra och de kläder jag mår bäst i! Lyckligt vis är ju höstens trend khakigrönt och mönstrat, beiget och matchat och de gillar jag... Puuss på höstmodet!

    Och på dig!

    Kraaamar i massor // Olivia

    SvaraRadera
  2. jag tycker den är skit ful, men att kissie går runt i en sådan är bland det roligaste :D

    SvaraRadera
  3. ...jag skickade innan idag att jag tycker overallen är jättemysig, men min kommentar kanske inte räknas.......

    SvaraRadera
  4. Anonym: jag har inte sett nån kommentar om det förutom den från olivia... har du en sån? ;)

    SvaraRadera
  5. inte än, men funderar på att köpa en. framåt hösten kanske:}

    SvaraRadera
  6. ser som sagt mysigt ut, men då har jag hellre min tränings overall på mig ! (;

    SvaraRadera
  7. Min kompis har en sån, eller ja, en kopia, och jag har provat den. Det är väl som sagt ingen fröjd för ögat, men den är sjukt skön, och jag har faktiskt funderat på att köpa en kopia själv. Skillnaden är att på den riktiga står det "OnePiece" någonstans på den, och man kan dra upp dragkedjan ända upp över huvudet, vilket inte funkar på kopian.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!