http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

16 augusti 2010

Min måndag

Asså... jag kan säga att jag är 0% taggad till skolan.
Verkligen NOLL.  Det ska bli tråkigt, jobbigt och blablabla... fy. Om bara vissa lärare skulle sluta skulle till och med skollivet va härligt! Men nej, dröm och glöm säger jag bara.

Något som jag däremot taggar är SHOPPING imorgon :)
Jag o mamma ska in och lämna in dosan, sladdarna och pluttarna som just nu täcker min mage (det är mkt jobbigt) på Ryhov och sen ska vi gå på stan. Det ska bli trevligt! Har spanat in en del jag kanske ska handla, eller det beror ju på hur det ser ut i verkligheten...
Det enda jag verkligen ska köpa om den är snygg är skjortan! Det andra tog jag mest med för att det var sjukt fint! Linnet är ju riktigt sött, men har två blommiga linnen sen tidigare så känns lite onödigt. Den svarta tröjan är riktigt fin och jag är väldigt sugen på en sån, men sen så har jag ju en baseballjacka som är svart-vit i samma stil så det känns lite onödigt...
Och tishan var fin, eller vad tycker ni?

(allt är från ginatricot)

Vi får se vad som hamnar i garderoben imorgon, något fint blir det säkert *hoppas*

Kram Moa

2 kommentarer:

  1. har faktiskt också tänkt köpa en sån där som är lite lik basebolljackan haha ;)
    men det va fint alltihop <3

    SvaraRadera
  2. T-shirten är extremt lik den jag har ;)

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!