http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

22 augusti 2010

söndagsöndagsöndag

Alla skriver om att skolan börjar imorgon och att sommaren har gått så fort.
Jag håller med men jag struntar i att skriva det på bloggen, eftersom alla ändå vet det ;)
Så istället tänkte jag skruva nåt så megaintressant som vad jag har gjort idag.
Först vaknade jag, satt lite vid datorn och sen gick jag upp, fixade med att ladda över bilder från den andra datorn till usb och sen till min dator. Tråkigt men bra när det är gjort.
Efter det blev det fikatajm och sen åkte jag & hela familjen iväg till nån liten butik och sen till ett ställe där vi åt glass. Mysig söndagsaktivitet :) Efter det for vi hem och jag fortsatte med att fixa med bilder (gör ett bildspel). Vi åt även mat, jättegott!
Och så har jag o mamma plockat svamp i skogen. Hittade en del, men jag gillar inte kantareller och sånt.
Snart ska vi kika på diabilder från tiden innan jag och Karl föddes. Skoj.

Vad har ni själva gjort idag?
Längesen nån kommenterade nu... tråkigt.
Men bara för att ni ska få nåt att kommentera kommer här en bild jag tog på Cypern.
Och nu tänker ni...varför ett så stort mellanrum mellan text och bild där uppe? Jo, det är bild ändå upp, det var mulet en förmiddag på Cypern och när jag har förstärkt färgerna blir den så vit, himlen.
I alla fall, vad tycker ni om bilden?

Massa kramar //Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!