http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

21 augusti 2010

Sno stilen

Jag tänkte att det kunde vara kul att ha nåt upprepande modetema här på bloggen. De förslag jag har kommit är: Sno stilen (av t.ex en kändis eller modell), Under hundringen (kläder under 100 kronor) och Spara eller Slösa (dyra och billiga plagg i samma stil). Kanske jag kommer på nåt mer med tiden eller kanske ni har nåt förslag?
Nu tänkte jag i alla fall att jag skulle visa Sno stilen idag. En annan dag kommer Under hundringen och sen Spara eller Slösa. Så får ni se vilket inslag ni gillar mest och rösta om det när jag har visat allt. Kul va?

Jag hoppas att ni tycker det ska bli skojj :)

Först ut är som sagt Sno stilen och nu var jag kanske lite tråkig men jag valde Ginas nya, bruna modell.

 Snygg höstoutfit, särskilt om man tar bort västen -som enligt mej är vidrig- som funkar både i skolan och till fest. Jeansen hade jag nog inte själv valt men jag tycker det va ganska coolt med skinnlappar faktiskt.
Självfallet är alla kläder från Gina tricot. 

Vad tycker ni om denna outfiten?
Vad tycker ni om att jag ska visa sånt här?
Har ni någon idé på vad mer jag kan visa? (om mode)

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!