http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

8 augusti 2010

Snygga skjortor

Hejsan!

Idag är det ju väldigt tråkigt väder ute, så då passar det ju bra att sitta inne och bara slappa. 
Jag har suttit vid datorn en del och pysslat lite och även hjälpt mor och far att städa ur Karls rum. Men nu är pärona på promenad så jag ska nog överraska de med fika när de kommer hem... fast antagligen hinner jag inte, hihi...
Har målat en bricka jag hittade på loppis för fem kronor, den kan nog bli riktigt fin hoppas jag ;)

Nu till saken... här är tre skjortor jag hittade inne på Gina´s hemsida! 
Jag har sett att det är massvis av rutiga skjortor i höst, kolla bara H&M-katalogen, så jag ska nog köpa en. Hade kryssat i en på H&M men vettitusan om inte dessa var ÄNNU snyggare?! Jag tycker i alla fall de var riktigt fina. Och det är extra kul att göra modecollage när man har Karls dator, för där finns Powerpoint 2007 som är på tok mycket bättre och skojigare än vårt från...hrm... 1998??

Fanns i fler färger och rutmönster, kolla själva på Ginas hemsida!

Vad tycker ni om denna rutiga skjortan?

Jag ska i vilket fall kolla in den nästa gång jag är i en Ginatricotaffär, vilket lär dröja ett tag...:/

Kram Moa

1 kommentar:

  1. Dem var jättesnygga men jag gillar H&M´s bättre ;)

    Kramkram // Olivia ♥

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!