http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

15 augusti 2010

Snyggt!

Hej!
Gårkvällen var mycket lyckad, tycker i alla fall jag.
Nu sitter jag i sängen som vanligt på mornarna, kollar datorn och chillar i nån timme innan jag mökar mej upp ur sängen och äter frukost. Sommar är underbart!! ;)

Idag har jag inget inplanerat... mest slappa var planerna, kanske baka nånting, fota, vi får se vart vindarna blåser helt enkelt :)
Imorgon ska jag till Ryhov igen. Ska sätta på Ekg 24 timmar ännu en gång. Verkligen jobbigt & tråkigt, men det går väl bra får vi hoppas! På tisdag ska jag o mamma in och lämna in grejsimojserna och sen ska vi SHOPPA hoppas jag. Man måste se något positivt med att jämt åka in till sjukhuset (fast jag åker ju inte så ofta men ändå)!
För några dagar sedan knåpade jag ihop ett modecollage med lite snygga höstkläder.
Väldigt enkelt, billigt men ändå snyggt!
Kläderna kan tyckas gråa och trista, men det är såå mycket värt att ha baskläder och sedan matcha med asseccoarer, färgglada som svarta.
Eller vad tycker ni om kläderna?

Kram Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!