http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

6 augusti 2010

Större header - check!

YES! I fixed it ;)
Det bidde en större header. Gjorde oxå om den liite som ni kan se, hoppas det inte stör :)
Tack för alla fina kommentarer jag får. Inte så många, men nån eller några om dan och jag är happyface! Det är, som jag sagt måååånga gånger förut, LYCKA att logga in och se att ni har kommenterat!
Tack finaste bloggläsare!

Nu ska jag krypa upp i soffan hos min söta familj och glo på teve och äta godis och chips. Fast godissugen är det minsta jag är just nu, så jag kanske går ner i tvättstugan och stryker klart istället ;)
Inget kul på tv nu ändå!

Ha en fortsatt bra kväll, bilderna från rummet kommer imorgon istället. Då ska jag nog piffa lite till.

2 kommentarer:

  1. riktigt fin header är allt jag har att säga (; :D

    SvaraRadera
  2. Så gullig blogg du har. Om du har tid får du gärna kika in hos mig :D

    www.whilmasliv.blogspot.com

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!