http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

12 augusti 2010

Dagens outfit eller nåt

Tjohej!
Fixade internet på momangen, men har ingen aning om hur jag gjorde så imorgon får jag nog inte igång det (det går genom vår andra dator), haha ;)
Men nu sitter jag ute i solstolen i bara tunika och bloggar. Idag skulle det ju bli regn men det tycker jag inte det ser ut som, idag har det ju varit kanonhärligt väder med sol och blå himmel. Nu är det visserligen lite moln men det gör inget. Det är bra att inte solen skiner när man sitter ute med datorn, för då blir det så konstigt ljus och man ser typ inget. Nog pratat om det....
Detta hade jag på mej lite idag... inte hela dagen men en stund när jag fotade!
Klänning H&M barn

Villl ni se dagens outfit?

Kram på er /Moa
Ps. fler bilder kommer nog komma ikväll! ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!