http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

4 augusti 2010

Ganska okej dag...

Dagen har varit super ;)
Har bara tagit det lugnt, förutom att jag också har städat badrummet plus minitoan. 
Har fotat lite, bakat bullar, åkt lite moped och sen har jag gjort nåt mer som jag inte kommer på just nu.
Nu har jag belönat mej själv med en stund med brorsans dator ute i det gröna... Jag lyssnar på insektssurr och fågelkvitter samtidigt som jag bloggar. Tog en cookie innan så nu är jag nöjd :)
Ska antagligen baka chokladbollar (negerbollar) senare och gå en promenad med mamma.
Livet är bra härligt!
Nu är det dessutom fint väder, tummen upp för det!

Men nu blev jag jättesugen på grillat.
Typ fläskfilé, potatis & paprika & morötter mm i ugn, majskolvar med massa smör, saftiga meloner, tsatziki... MUMS! Synd att det ska bli dåligt väder hela veckan så man typ inte kan grilla.
Men man kanske kan steka kött och göra sån god middag i alla fall?! :D

 Ska fråga mamma när hon kommer hem från blåbärsskogen ;)

Som ni kanske märker har jag de väldigt härligt här hemma i skogen.
Hoppas ni har det minst lika bra!

Förresten ska jag inte med på Gullbrannalägret som jag skrev i våras. Det blir att vara hemma istället, men jag valde själv så jag är nöjd med det beslutet. Mamma och jag är själva hemma då, så det blir nog massa mys!!
Vi ska nog åka till Kosta outlet eller något annat shoppingställe en dag och sen ska vi fixa i Kalles rum resten!

Men nu ska jag nog pickpacka ihop detta shabraket och gå till mamma och tjata på henne så vi kommer iväg på en promenad innan solen går ner :)

Sorry för ett rörigt inlägg. :/


1 kommentar:

  1. Men jag e inte nöjd me de beslutet :) DU e BÄST endå! <3 :*

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!