http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

14 augusti 2010

Ersntmoa

Bella tycker att jag är Ernst, det tycker inte jag.
Men nu sitter jag i alla fall ute och bloggar, haha. Härligt väder idag, visst mulet men solen skiner då och då och det är varmt! Typisk åskvärme?

Aja...
Ni får några bilder sålänge, från... torsdags tror jag?! Har i alla fall tagit korten själv med fjärrutlösaren... kul är det. En bra idé är att köpa en fjärrutlösare om du har systemkamera. Kostar cirka 200 kronor (i alla fall till Nikon) och de är jätteskojsiga. Om man vill ta mycket självporträtt då förstås...

Gillar du bilderna?

Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Hej Moa!!

    Vad härliga bilder. Och vad söt du är!

    // Kramizz Whilma

    SvaraRadera
  2. Moa, du är inte ersnt. du är SOM ernst <3 duäger!

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!