http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

11 augusti 2010

Happyface x 1000000


Jihoo!

Detta var hemlisen...:)

Att jag köpt en dator. Den är fin, vit, snygg, lagom stor... ja min alldeles egna pärla!
Det är en HP G62 (tror jag den hette?) och jag beställde den på NetonNet i måndags.
Priset ligger på sex tusen...men det har jag väl?! :)

I alla fall så bloggar jag på den nu. Ligger i sängen. Fast när jag tog bilden stod den på skrivbordet som synes. Och där på bilden håller jag på att ladda ner Photoscape, men det går väl sidådär med den saken.
Vi får se om jag fixar det, i så fall kommer det bilder senare ikväll tror jag!

Förresten var jag och mamma på A6 och Ikea idag, som jag kanske skrev imorse (minns ej) men jag hittade inget mer än en väckarklocka, haha...;)
Men jag är ju lite pank så det var ju bra att jag inte shoppade för mycket!

Nu får ni ha det jättebra, det ska i alla fall jag ha!

Kram Moa

2 kommentarer:

Jag älskar kommentarer!