http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

20 augusti 2010

Sista dagen...

...på sommarlovet. Eller vi har ju helgen med, men då hade jag ju ändå varit ledig :)
Men nu känner jag att jag nästan längtar lite till skolan, eller första dagen blir väl okej, men sen drar det ju igång på allvar och då vill man bara backa tiden och stanna den 3 juni 2010. En solig förmiddag på ett soligt Cypern. Jag ligger på den rosa luftmadrassen med händerna i ljummet medelhavsvatten. Dagens största ansträgning är att hoppa av madrassen och gå upp för att lapa i solstolen. Jag låg i timmar på madrassen, flöt runt, solade (dvs bränna sig på skulderna så det gör skitont hela kvällen, bara minsta axelband skaver) och bara hade det härligt.
Så härligt man kan ha det!


Nej, vardag är inget för mej. Lov ska det va. Om det så är sommar eller höstlov spelar ingen roll, det räcker att man är ledig.

Jag älskar ledighet. Punkt.

---
Nu sitter jag i sängen. Ute är det soligt och härligt, tänkte att jag skulle sitta ute men det är så rysligt kallt. Bara drygt femton grader. Nej, inte sitta still i den kylan, då är jag hellre inne. Men snart ska jag ändå ut, och göra det jag älskar mest, nämligen fota.
Får ta fram makrofiltrena och föreviga alla härliga blommor som är så fina den här tiden på året.

Förresten, glöm inte att rösta på min undersökning till höger ;) med design menar jag: min nya header, bakgrundsbilden, mallen mm. Så ni vet!

Förresten (yeah I like this word, förresten) tycker jag att ni har varit lite dåliga på att kommentera på sistone, så mer kommentarer åt folket (läs mej) så blir jag glad!
KrimmelikramsKram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!