http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

12 augusti 2010

Tuff Torsdag

Eller not?
Idag har jag verkligen inte gjort nåt vetigt. Bara suttit vid datorn, slöat och badat. Hey sommarliv! Har oxå börjat inse att det inte är mycket kvar av sommarlovet. kris. Jag längtar verkligen ingenting till skolan, vill ha sommar året runt!!
Om ni undrar varför jag inte har acceperat era kommentarer är det för att jag inte har kollat på de än, ska spara det tills jag får internet på min dator (om jag får det ikväll då annars kommer jag nog ändå kolla de). Visst, töntvarning på mej men det är så skoj att ni kommenterar så jag måste vänta lite med det ;)

Öland!

Jag håller på och laddar över bilder på Usb och sedan ska de in på min andra dator. Tråkigt jobb, men måste göras. Ska oxå försöka fixa internet på den och då kan ni räkna med bilder (både från idag och Cypern & Öland)

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!