http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

24 augusti 2010

Blogglust

Har inte jag. Särkilt inte när ni inte kommenterar era små bajsungar :)

Idag har det varit skola, men när denna dagen är gjord må man känna att resten av veckan är skööön.
Imorgon börjar vi dagen med slöjd. Träslöjd. Haha. Jag kommer aldrig klara träslöjd, men kommer i alla fall jobba mer koncentrerat än på syn, haha. Det kommer nog gå bra trots allt. Kanske.
bild tagen av pappa, redigerad av mig. lite småsjaskig redigering om jag får säga det själv...

Förresten, vad är det som har hänt med enkäten? Såg på Fridas blogg att det va likadant, när hände detta? Bajs i alla fall. Aja. Ni får vänta med att rösta tills det funkar igen, om ni inte redan har röstat det vill säga.

Ha en trevlig kväll!
Kram Moa

Update: Nu funkar visst enkäten haha ;)

1 kommentar:

  1. LOVELOVELOVE the picture! You are so beautiful moa!!!

    Have you got facebook?

    xoxo
    OLIVIA ♥

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!