http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

1 augusti 2010

Bilder från Skåne - dag 3

Egentligen skulle vi gå i Malmö på söndagen, men när vi gick en snabbrunda där på fredagskvällen märkte vi att en hel del affärer var stängda då så istället drog vi ner till kusten, dit vi tänkte åka på måndagen egentligen.

Här kommer lite mysiga och fina bilder från denna dag, dagen då jag fotade mest. Det var en blåsig söndag men den var mestadels solig och härlig!

Först drog vi ner till Smygehuk, som ni ser på bilden Sveriges sydligaste udde. Där var det BLÅSIGT!

Smygehuk.

Sen åkte vi till Skaör-Falsterbo där vi letade efter en bra restaurang. Till slut hittade vi en där tre stekarfamiljer hängde. Haha, de var precis som Fredde och Mickan & deras barn i Solsidan (ja, jag tänker på kläderna) !

God mat! Men DYR!

Efter maten tog vi oss ner till badet där vi badade ett tag. Jättehärligt vatten :)

Falsterbostranden var super!

Lägger upp detta fotot för att jag tycker det är en väldigt cool sommarbild. Jag gillar feelingen av gamla fotoalbum på 60-talet. Jag gillar solen som skiner härligt från en klarblå himmel. & ja, jag gillar även glädjen jag utsrålar (HAHA). Jag gillar bilden helt enkelt. ♥

Efter bad åkte vi till hamnen i Skanör (fram o tillbaka hit o dit) där jag ville fota lite på de söta små hytterna vid stranden.

Denna bilden får mej att tänka på typ...Miami. Inte för att jag vet hur det ser ut där men... ändå?! Jo, den får mej att tänka på Miami. Punkt.

Härligt!

Söta små hus!

Jag vid de små husen :)

På vägen tillbaka till vandrarhemmet tog vi oss en titt på Turning Torso och området runt Västra hamnen. Det var jättefina/häftiga hus där...

YEAH!

Vilken är din favoritbild?
Vill du se fler Skånebilder?

Det är inte säkert att det kommer fler bilder från Skåneresan, för på måndagen gick vi bara i stan och då tog jag typ bara fem kort... men jag har ju fler från de andra dagarna så om ni kommenterar bra kanske det kommer lite fler bilder...:)

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag tyckte bäst om den sista bilden och jaaa jag skulle gärna se fler bilder ifrån Skåne...

    Kramis // Olivia

    SvaraRadera
  2. Gillar den sista bäst ;) Kram <3

    SvaraRadera
  3. Sista!!<3 Fleer bilder! :)

    SvaraRadera
  4. sista bilden ar jatte haftig ju :D

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!