http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

20 juni 2010

Bilder Cypern - sista dagen

Hej!
Nu kommer de sista bilderna från Cypern. Ja vet, jag är efter och seg med att lägga in bilder, men ni har ju inte klagat! Här kommer då bilderna från söndagen, som var den bästa dagen enligt mej! Då åkte vi på en båttur från hamnen i Ayia Napa, dit vi kom med buss. På förmiddagen var det molnigt, men det gjorde inget för det var härligt varmt och havet var lika turkost som på eftermiddagen då solen stekte! Det var jättevarmt...:-)
Jag steker...!

första badstoppet! Kolla vattnet, erkänn att det liknar en jättepool i färgen?! Helt galet!

Andra badstoppet och jag posar/simmar i vattnet...det var sex meter djupt men man kunde se bottnen, häftigt (sa pappa, jag snorklade inte)

nåt rep

det kom en båt...eller det kom MASSA båtar att vinka till, kul!

jag tittar på utsikten...

När vi kom tillbaka till hotellet vid fyra-fem tiden tog jag ett sista dopp i poolen, sen bytte vi om och fixade oss och gick sedan till Nissi beach för att fota och gå lite. Det var jätteblåsigt, röd flagg, men det blir ju vackra vågor då! 

Mamma plockade stenar som nu ligger på en hylla på toan...

jag nere vid Medelhavet

I ♥ Cyprus skrev jag i sanden!

Och det är just vad jag gör, älskar det landet! Kommer gärna tillbaka!

Kanske det kommer lite fler ströbilder, då och då, jag kanske hittar nån superfin som jag vill visa er.
Vilken är din favoritbild förresten?

Nu ska jag äta lasagne! Ses i ösregnet.

Förresten kanske jag inte bloggar så mycket denna veckan, jag ska försöka att inte sitta så mycket vid datorn nu (är beroende), och på fredag-söndag blir det Öland för att fira midsommar.
Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!