http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

17 juni 2010

Sweet as sugar

Har ni sett några sötare t-shirtar? Dessa kommer såklart från Ginatricot, jag bara älskar de alla sju!
Men en sak är synd, jag använder ALDRIG t-shirtar typ, vill göra det men liksom, icke. Har en jättefin vit med svarta rosor på från just Gina (i samma modell som de här) och den har jag haft en max två gånger. Nån som vill köpa? Haha...men har en annan oxå, en blå som det står "don´t blame me" på, har fått den av självaste Klara m. familj. Den har jag använt lite mer :-)
 Nog pratat om det.

Vilken av T-shirtarna tycker du va snyggast?
Jag tycker den i mitten där nere var supersöt, och den gula uppe till vänster!

Imorgon ska förresten jag & mamma till Växjö och S H O P P A! Superhärligt. Jag måste spana in baseballjackorna på Gina, de har kommit in igen i butik. Och så ska jag kolla Monki och det... plus att jag måste ta en titt på såna låga tygskor, som är billiga och finns i massa färger.

/Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!