http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

15 juni 2010

jag älskar sommaren

Hej på er i det fina vädret!
Ska blogga fort nu för snart ska jag ut och spela badminton (pappa håller på och sätter upp nätet nu).
Idag har det i alla fall varit en väldigt bra dag! Precis som en sommardag ska va :)
Har målat ett par timmar, fotat massa, lagat mat, gossat med Stina och cyklat nu på kvällen. Mys!
Här kommer lite bilder från idag.
Stina sötan i morse!

Hundkex, älskar bilden ♥

Just det, ätit jordgubbar har jag gjort med! Mums.

Hihi, powsarn :)

Jag & pappa hade lite fotosession på en åker...

...och då hände detta. INTE najs. Ajaj...

Jag i mysigt motljus!
Jag cyklar på mammas cykel, jag vet, inte bra att inte ha hjälm, men cyklade jätteförsiktigt och orkade bara inte leta rätt på min fula med blommor på...(hade med kameran på cykelrundan idag för det var såå mysig kvällssol)

Kommentera gärna vad ni tycker om bilderna :) Badminton nästa...♥
See ya.

Kram Moa

1 kommentar:

  1. Fina bilder :) Men MOA! Är du 15..? Haha ;) Ha det bra tills vi ses imon! :):D <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!