http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

13 juni 2010

Dagens kommentar

"Hej! Du kunde ju förklara vilken kompaktkamera och systemkamera du hade. Det är ju en väldig skillnad på en gammal och billig kompakt och ny och dyr systemkamera."

Denna kommentaren fick jag nyss angående detta inlägget. Vet inte vem den var från (anonym) men det gör ju inget, jag kan svara ändå.
Kompaktkameran är en Nikon coolpix p2 (här finns en bild) och den köptes oktober 2005, alltså väldigt gammal och enligt mej ganska dålig, haha. Min systemkamera är en Nikon D60 (objektivet 18-55 mm) som kostade cirka 5000:- 
Så skillnaden hade nog inte varit lika stor färgmässigt om man hade haft en kompakt köpt senaste året, de är grymma flera av de :-) Men vi har ingen sån så därför fick jag ta den vi hade!

Hoppas du fick svar på din undran och att det var bra/ok att jag skrev den här! 
Kram Moa 

1 kommentar:

  1. Idag är ju kompaktkamerorna och de digitala systenkamerorna lika bra. Men på olika sätt. Har ju tre kameror själv. En Canon EOS 400 D.
    En Canon IXUS 80 IS en liten kompakt kamera. Bra enkel och inte allat för dyr.
    Så har jag en Panasonic DMC-FX30 även den kanon att ha med sig. Alla dessa tre kamerorna tar jag lika mycket bilder med.

    Ha det gott.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!