http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

11 juni 2010

SOMMARLOV =)

Jihoo. Nu har jag sommarlov, härligt!
Dagen har varit toppen än så länge & jag kan tillägga att jag älskar att vara lite vimmelfotograf sådär, haha.
Jättekul att få fina bilder på fina tjejer (och killar med för den delen) i de allra sötaste kläderna.
Karl slutade nian så efter vår avslutning och lite "mingel" gick jag, Antonia och Amanda dit och kollade. Trångt och svettigt, men det var mys ändå. Efteråt tog jag massa fina pics på brorsan och hans söta klass (ååh vad jag kommer sakna de).
Foton kommer senare, nu ska jag äta tårta, fy vad smaskigt. Sen åka en sväng till stan och "uträtta nårra ärenden" (lite tantigt det där haha) :) Till exempel ska vi framkalla korten vi tog med undervattenskameran, ska bli superspännande att se resultatet!
Nej nu blir det tårta som sagt.

oredigerad sommarbild, nu är det sommar :)

/Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!