http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

8 juni 2010

What a wonderful weather

Hej!
Tisdag idag och vädret är hemskt. Regn & blåst & runt 10 grader (inte för att jag har kollat tempen men gissar). Blir det såhär på fredag tar jag på mej vinterjackan.

Tänkte bara säga att jag gillar er läsare så mycket, synd bara att 2 st tycker inlägget med massa bilder från Cypern va dåligt, antagligen är det på grund av avundsjuka men kanske inte, och då kan det vara bra för mej att veta vad det var som var dåligt.

Nog om det. Snart ska jag sova :) Har inget mer att säga än det... slutar tidigt imorgon emd och är sjukt bak/godis-sugen, så imorgon ska här bakas när jag är själv hemma på eftermiddagen & allt.

/Moa

1 kommentar:

  1. Jag tycker dina bilder var fina från Cypern, finns alltid folk som vill kritisera....that´s life!!

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!