http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

30 juni 2010

Öland - fler bilder

Nu är jag allt igång.... här kommer lite fler härliga bilder från Öland.
De i början är från lördagskvällen när vi var vid några raukar :) Titta & njut. 

Julias solgula converse är snygga och somriga :)

Julia & Klara! ♥

Stenar vid havet...♥

HOPPET!

Jag snodde Julias pilotbrillor, hihi!

---

och så lite andra bilder!
Pappa badar :)

En mycket god glass vid stranden en varm och skön sommardag, vad mer behövs?

Jag vid Böda sand ♥

JAG VILL TILLBAKA!

Hoppas ni gillade bilderna, kommentera gärna :)
/Moa

Ps. Vet inte om vi blir utan internet ett tag nu, ska typ byta abonnemang! Så vi får se om jag bloggar.

1 kommentar:

  1. böda är helt underbart!
    vill vara där året runt.. älskar det! *:

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!