http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

30 juni 2010

Hej onsdag!

Hej på er kära bloggläsare.
Sa ju igår att jag inte skulle blogga, men det är ju inte sol idag så då blir det så ändå :)
Jo...vad tycker ni om min nya header?
Personligen är jag ganska nöjd (som alltid).


Vaknade vid tio idag, senast ever på detta lovet! Somnade elva igår så jag har sovit ELVA timmar inatt! Har suttit här vid datorn nu i flera timmar, men har hunnit baka lite oxå (kolasnittar, mums!).
Ska kanske ta mej en cykelrunda som jag brukar, men som sagt, vädret är inte så himla fint så är inte så sugen... vi får se helt enkelt.

bild från Öland 

Sen om ni undrar varför det är så att alla gadgets (etiketterna och arkivet & de) är där nere är det för att jag råkade ta en av de där nya designmallarna. Då kan jag inte gå tillbaka till det vanliga, men till slut löste det sej och nu ser det ju ganska normalt ut i alla fall...men ska försöka fixa det där oxå...nån som kan hjälpa mej?

Nej, nu blir det fika! /Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!