http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

18 juni 2010

dagens fynd :)

Hej!
Hemma efter en toppendag i Växjö. Riktigt bra shopping där ju, de har ju ALLA bra affärer i stan så man slipper åka till A6 och stan som i Jönköping (om man vill kolla både Bik Bok och Gina). Plus att de har Monki i Växjö med! Var där inne idag för första gången, helt okej, fanns väl inte jättemycket men så var det ju rea och sånt med! Längtar tills det öppnar i Jönköping i höst ♥
Här är då det jag köpte idag.. ett klassiskt collage blev det dagen till ära...
Vit/blå-randigt linne, 99:- Bik Bok
Vitt baslinne (JIPPI!!) 99:- Bik Bok
Vit wct-jacka 299:- 149:- Stadium
Kudde 149:- 99:- Indiska
Block 29:- Lagerhouse

Är supernöjd med det jag köpte, inget onödigt. Jackan var jag bara tvungen att köpa, så snygg plus att den är ju praktiskt att ha som kofta, passar ju allt! Och priset, lixom, etthundrafemtio kronor, hur mycket är det?

----

JAG ÄLSKAR BIK BOK!
De har allt där, massa snyggt i olika stilar...skulle kunna shoppa upp hela affären :-) Älskar linnena, byxorna, hoodsen...- ja ALLT!

Så, Bik Bok till Jkpg stad så I´m in heaven.

/Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!