http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

7 juni 2010

Era skitungar!

Hej! Hemma nu. Tråkigt faktiskt, först nu man upptäcker hur underbart man haft det nere på Cypern, när alla måstem och tider att passa kommer in igen, blää!

Sen blir jag lite sur på er, ni överöser mej med kommentarer om att det är underbart väder och 30 grader, sen kommer man till ett regnigt Växjö och 14 grader, fy vad elaka ni är. Haha.

Håller på att ladda in första minneskortet med bilder, snart ska jag redigera och sen visa er några. Har som sagt massor och ni kommer få se massor, men i omgångar (orkar inte sitta och ladda upp massa här på en gång)

Har ni det bra i skitvädret?
Själv har jag kryipit i ett långärmat nattlinne och gosbyxor nerkorvade i tjocka sockar. Hejj vinter.

/Moa

1 kommentar:

  1. Nej, men 20 grader ;) Men ni kom ju hem med det dåliga vädret, moahaha. ;P Skojjar lite med dej, fast jag egentligen inte orkar. :P Kram <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!