http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

9 juni 2010

Ni får en så länge

Hej på er :)

Kom hem cirka halv tre idag (jag vet, bussarna är supersega...) och då började jag fixa lite i köket, baka äppelpaj och plocka ur diskmaskinen. Sen varvade jag bak med lite surfande på denna manicken! Har nu hittat ett ställe med fotoböcker som verkar helt okej, ska testa lite för vi ska nämligen göra en sån över Cypernbilderna. Så jag redigerar för fullt, och vill inte då ha med min logga (Mys Moa) på bilderna så jag visar er redigerade bilder utn loggan på i fortsättningen (bara de från Cypern då).

Bad vid Sandy bay är mys :)

Än så länge får ni en bild att titta på. Kanske visar jag er fler i kväll, vi får se...

Nu ska jag som sagt fortsätta redigera/pyssla med fotoboken.
Kram /Moa

2 kommentarer:

Jag älskar kommentarer!