http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

10 juni 2010

Coola skjortor

Jag bara älskar skjortor i alla de färger, mönster mm.
Har i vår samlat på mej en hög, både jeansskjorta, vit vanlig skjorta, rutig skjorta och lite blusar mm. (Kanske det inte va så många i alla fall? :D)
bilder lånade från gina tricot, 199:- styck kostar de 

De här ovan från Gina tycker jag va jättecoola, färgglada och härliga :-)
Men det känns som om det är väldigt stormönstrat, kanske lite svårt å bära ändå?
Fast en skjorta i lite längre modell passar ju både tajts, kjol, jeans mm.
Mest gillar jag den till höger, känns inte för too much ;)

Vilken är din favorit?
Gillar du skjortor?

Vad tycker ni förresten om mitt nya sätt att göra modecollage på?
(Jag menar bilderna och de)

Jag hade väl inte direkt tänkt det så men är kass på Photoshop... men om jag får öva lite hoppas jag de blir bättre med tiden :) Om nån undrar har jag Adobe photoshop 7.0 nån version pappa har fått från jobbet tror jag minsann?

----

Imorgon är det SOMMARLOV!

/Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!