http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

29 juni 2010

har inte tid nu...

Hej!
Vädret är ju såå härligt och jag vill inte sitta här vid datorn.
Kommer nog inte blogga så mycket nu på ett tag, men när det blir en regnig dag, då kan ni räkna med inlägg!

Under tiden jag har mini bloggpaus kan väl ni säga vad jag ska ha mer i min blogg?!
Tänkte göra en enkät snart oxå så ni kan svara på den (till höger...--->) om ni inte vill kommentera.

Vad vill ni se på min blogg?
Dagens outfit
Fototips (som jag inte är så bra på haha)
Före efter redigering-bilder
Nåt annat?

Kan inte komma på några andra förslag just nu, mer än typ "mer bilder", "mer mode" o.sv.
Men jag har tröttnat på denna bloggen lite... ska i alla fall försöka fixa en ny header.

Ha en bra kväll så ses vi när vi ses.

Kram Moa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!