http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

14 juni 2010

Bilder från cypern - lördagen!

Hej igen!
Här kommer massa bilder fårn Cypern, som jag tog på lördagen. Den dagen var vi vid poolen efter frukost, sen åt vi nånting som jag inte minns eller har kort på, och sen gick vi till Sandy och badade och hade det mys. Då kände vi oxå att vi var tvungna att äta en riktigt god glass, så det gjorde vi på världens lyxigaste ställe på stranden. Titta & njut.


Typ träningspoolen...

Jag var med på vattengympa, kul var det!

Yeah! Vattengympa i den stora poolen...

Denna utsikten hade vi när vi åt glass...

Pappa & Karl :)

Pappa med sin glass...

...alla vi andra tre tog bananasplit! Gott men kunde varit lite mer...!

MUMS!

Efter att vi ätit glass gick jag o mamma och fotade/kollade lite runtom hotellet...

jag steker. Såå härligt det var där. Kolla bara vattnet.

Nån blomma mamma villa ta kort på :)

Den stora poolen!

Kommentera gärna vad ni tycker om bilderna ♥

Kram Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!