http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

11 juni 2010

Skolavslutningen 2010

Här kommer lite bilder från efter skolavslutningen då jag & lite tjejer hade mini "fotosession". Om nån av ni som är med på bilderna inte vill va med, säg till så tar jag bort den, men ni är ju sååå söta!
Som bilden säger, SOMMARLOV!

Såå söt Antonia med såå söt ros ♥

Gull Felicia!

Jag & Bella, på detta kortet är hon seriös och söt och jag oseriös, på det andra är det tvärtom. Att det alltid ska va så med mej o Bella. :)

Hemma blev det tååårta, smask!

Ha en toppenbra sommar och ett mysigt sommarlov!
Jag kommer inte blogga nånting på hela sommaren, är tillbaka i slutet av augusti, resten av Cypernbilderna kommer då.

Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Moa kan inte du skicak dina bilder till mig? ;o <33

    SvaraRadera
  2. Åhh, vilka fina bilder moa! Den blev bra där med rosen! ;) hihi
    Ha det så bra i sommar moa, jag kommer sakna dig!
    Men vi får se till att vi träffas nån gång! Puss på dig! <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!