http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

27 juni 2010

Midsommar på Öland - lite bilder :)

Hej!
Hemma från Öland nu. Var ju där i helgen och firade midsommar. Superduperultramegadunderbra har det varit. Vädergudarna har varit med oss och jag ville aldrig lämna den ön. Skulle kunna packa allt en gång till och fara dit imorgon igen. Men, så är det.

Har tagit över 800 (!) bilder, crazy men kul. Jättefina blev de, jag är nöjd. Och därför tänkte jag såklart bjussa på nårra.

Midsommarmiddag :) Mums med grillat och pastasallad/frukter/bröd mm.

Senare på kvällen! Vi fyra tjejer gick ner & spelade volleyboll med killarna, sen blev det att fota! ♥

Bad igår! Julia & jag. Om nån vill veta, vattnet var iiiiiskallt.

Sen på kvällen igår åkte vi typ till några raukar och där satt vi ett bra tag och väntade på solnedgången.
Söta Klara (:

ni ser vad bilden föreställer?

älskar denna bilden, färgerna, havet, precis allt!

diggar oxå denna, pappa är modell (y'


När solen precis skulle gå ner dog batteriet, hur typiskt?
Men fick många fina innan så det gjorde inget, b.la det här över...

COPYRIGHT PÅ ALLA BILDER!

Har massa fler fina bilder och om ni vill se fler, hojta till här (kommentera)!
Skriv oxå gärna vad ni tycker om bilderna!

Nu måste jag gå och sova, resten av familjen la sej för typ en timme sen men jag är inte ett dugg trött, haha.
Ska ju bli fint väder nu i veckan med, tror jag, så kanske inte bloggar så flitigt.

Kram Moa ♥

3 kommentarer:

  1. Bilderna va Jätte fina!!!
    Så jag vill se fler!! : )
    Ville oxå va på Öland!<3

    SvaraRadera
  2. Vem vill inte tillbaka... Vi kan ta moppen dit!! :D :D Eller... kanske inte. Fina bilder, vill definitivt se fler! :):D Tack för en fin helg! <3

    SvaraRadera
  3. Moa..? Skulle jag kunna få kopiera dom bilderna som jag är med på..? :D Kram <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!