http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

24 juni 2010


Hej!
Jag vet att jag inte har varit snäll mot bloggen nu på ett tag...
men så är det. Ibland får livet komma före.
Nej men, jag bestämde mej i söndags för att inte sitta vid internet på denna veckan. Blev ändå lite det nu, men var tvungen att ladda in bilder och då tänkte jag att jag kunde skicka iväg ett inlägg på köpet.
Men när man inte suttit på ett par dag så har man vant sej och glömmer nästan bort denna burken. Fast man är ju lite sugen på att läsa bloggar... :-)

Här kommer lite bilder så ni förstår vad jag har hittat på dessa dagarna, ute har jag varit (vädret har ju varit exemplariskt)

Härlig blomma...♥

badminton har jag spelat varje kväll!

fotat har jag gjort en del

igår cyklade jag & mamma för att plocka lite blommor...hade med kameran.

det jag har gjort allra mest, det har varit att mysa & gosa med & fota lilla Stina. 

jag & Stina gosar på ett täcke ute i solen.

Hoppas ni gillar bilderna!
Kommentera gärna.

Imorgon ska jag åka till Öland, vi firar midsommar där, har gjort det sen jag var liten och vi bodde i husvagn. Nuförtiden hyr vi stuga i Böda och har världens finaste strand bara några hundra meter från campingen. Så helgen ska spenderas där med min familj och andra underbart härliga människor. Det kommer bli super, hoppas jag.

Glad midsommar!

Kram Moa

1 kommentar:

  1. Ses! :D Kommer bli kul :) Tagga stora gungan... Haha ;) <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!