http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

28 juni 2010

SOMMARLOV ÄR BÄST!

Hej på er!
Sitter ute i det fina vädret, lånar Karls dator och bloggar. Idag har det varit en riktigt slapp och skön dag. Jag har cyklat rundan på sex kilometer vid niotiden (vaknade ändå tidigt så tänkte att det var lika bra att cykla redan på morgonen), sen letade jag efter en säng (skriver mer längre ner), så har jag & Karl & Julia & Josef varit och badat, det var härligt :) Jag har oxå lagat pastasallad och ätit den såklart.
Jo... sängen jag letade efter skulle jag ha till en mysplats utomhus. Jag la på en madrass, filtar, tänken och kuddar. Sen har jag legat där ute från och till hela dagen, så skänt. Men nu klagar Karl om att han vill ha datorn, så bäst jag publicerar detta nu och går! Bloggar kanske mer imorgon.
Kram moa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!