http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

16 juni 2010

Torsdag...

...eller va det onsdag? Haha, på sommarlovet bara pallar man ju inte tänka på veckodagarna...
Men jag vet att det är onsdag.
Solig och skön dag idag. Jag har bara varit hemma och slappat, spelat badminton, gjort lunchmackor (supergoda), suttit vid datorn, cyklat, fotat liite, fixat tårta (hade kvar marängbotten sen skolavslutningen så det va bara att vispa grädde och lägga på jordgubbar) och sen har jag suttit med min Stina i gräset och bara njutit. Hur härligt? Jättehärligt. Har oxå målat i en dryg timme, mamma & pappa får massa saker målade när de har mej i familjen :) Bra va?

Tycke roxå ni har varit lite dåliga på att kommentera på sistone, men det kanske kan bero på vädret? Ha det bra i alla fall...så hörs vi kanske senare ikväll :-D

/Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!