http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

8 juni 2010

Onsdagen på Cypern :)

Hej! Här kommer del två med bilder från Cypern.
På onsdagen var vi vid poolen på förmiddagen och sen efter lunch drog vi oss in mot staden Ayia Napa som vi bodde några kilometer ifrån :) Så här kommer bilder från den dagen...
Jag på morgonen, redo för en dag vid poolen...

Mums med melon :)

Till lunch åt vi denna pizzan, Souvlaki hette den, grymt god :) Det va typ kebabkött och sen tzatsiki och paprika på. Helt i min smak! Ååh, saknar redan denna pizzan...

Efter lunch gick vi till Ayia Napa som sagt...en bild tagen på väg dit...
Jag inne i city :) Minns ni leojumpsutien? Nu har jag den på mej :D

Vägen hem från A.N gick vi längs strandpromenaden. Det va lite blåsigt men oj va fint med alla vågor :)

I ♥ this picture. Detta är verkligen en semesterbild enligt mej!

Jag & mamma gick upp till nån liten utkiksplats, så här ser ni både strand, stad, Moa, hav och massa härligt. Och fråga mej inte vad Norgeflaggan i höger till bild gör där...haha.
När vi kom hem från rundan tog jag ett kvällsdopp i poolen (igen) innan vi åt pizza till middag!

Vad tycker ni om bilderna?
Vilken är din favoritbild?
 Vill ni se mer Cypern-bilder?

Svara snälla du så blir jag glad :)

---

Tisdag idag då. Första dagen i skolan efter Cypern gick kanon. Inte så kul enligt mej med film & skit, men det dög. Imorgon ska vi "promenera" haha.
Har förövrigt suttit och nötat datorn ända sedan jag kom hem vid halv tre, så nu ska jag ta mej i kragen och gå ut och fota lite.

Kram Moa

3 kommentarer:

  1. Fina bilder.
    Det bodde säkert en norrman där. Vi är ganska glada i vår flagga vet du hihi.
    Ja gärna mera bilder.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Fina bilder :) Känner allt igen den där bron vid poolen... ;) Kram <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!