http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

7 juni 2010

Cypern bilder dag 1 & 2

Nu kommer några bilder från resan till och lite i Cypern. Massa fler kommer senare, men ni måste få suga på karamellen lite :)
Eftersom jag lägger ner massa tid på att redigera och ladda upp bilderna här får ni faktiskt ta och kommentera!

Vi lämnar ett mulet Växjö vid sextiden på måndagen :) (favoritbild från planet)

Andra dagen. Helt underbart väder... Detta är då hotellet vi bodde på (inte just de husen), superfint.

Jag med min coola hatt, höhö, men den va väldigt najs där nere faktiskt!

Medelhavet, riktigt turkost vatten!

Uppanför Nissi beach fanns en liten "trädgård" med blommor....

...och fåglar ;) Diggar denna bilden!
jag på en sten i havet!


Nissi beach :)

Flip-flops i stranden...

Och några fina blommor igen (fotade massa sådana) Bakom skymtar ni mamma & pappa på vår terass.

Vilken bild är din favorit?
Vill ni se mer bilder från Cypern?

Snälla svara!

Kram Moa

4 kommentarer:

  1. Flippflopparna i sanden. Så läcker bild...
    Klart jag vill se mera bilder hihi.
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Jätte fint! MER BILDER!kram

    SvaraRadera
  3. Åhh, vad gött det såg ut att vara! :D kram Antonia <3

    SvaraRadera
  4. moaa de ser inte ut som dig på stenen , bilderna är skit fina & hoppas du haft de mega bra

    men du hur gjorde du så du kunde ha å många bilder i varje inlägg?
    jag kan bara ha 5 ;s
    sen ska du hjälpa mig med att fixa större bilder (: <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!