http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

10 juni 2010

Cypern torsdag

Här kommer lite fler bilder från Cypern :)
På torsdagen var vi vid Sandy bay som låg precis nedanför hotellet, solade, badade och flöt runt på den stora rosa madrassen :) På eftermiddagen poolen!

I Ayia Napa köpte jag ett sånt där hula-hula band, det hänger nu på en krok på mitt rum och varje gång ja ser det saknar jag mitt paradis ♥

Myyysigt :)

Jag "badar" i Medelhavet! Hur nice?

Sandy bay är såå mysig!

Fanta innan lunch är mumma!

Och när vi väntade på maten fick jag syn på Bernie :) Snabbt fram med kameran...

Lite bad i poolen innan vi fixade oss för kvällen

På kvällen spelade vi minigolf och senare åt vi nog hamburgare tror jag? Mums i alla fall.

Hoppas ni gillar bilderna, kommentera gärna och säg vad ni tycker om de!

/Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!