http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

13 juni 2010

Lite fler bilder :)

Hej!
Självklart skojade jag bara när jag skrev att jag inte skulle blogga på hela somamren, det skulle jag aldrig klara av :-) Kommer nog blogga ungefär som vanligt fast kanske inte supermånga inlägg per dag, men ett blir det nog (när jag är hemma och så då).

---

Här kommer fyra bilder från Cypern, som togs på fredagen. Då skulle vi gå till en strand som hette typ Macronissos beach, men den låg drygt 3 kilometer från vår strand och det är lite jobbigt att gå så långt i sanden... men vi kom i alla fall till en annan strand, som om jag minns rätt, hette Golden beach!
Sulle ta en liten reklambild för fanta, ganska nöjd, eller vad tycker ni?

Mysig utsikt!

Jag powsarn :)

Golden beach!

Hoppas ni gillar bilderna, kommentera gärna :-)

/Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!