http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

3 juni 2010

Cypern

Hej! Sitter här på internetcaféet på hotellet på Cypern ;)
Har det jättebra, solen skiner och himlen är blå, har varit det hela tiden i princip! Tempen ligger på mellan 25-30 grader i skuggan, skööönt! Idag har vi varit på Sandy bay på förmiddagen, jag flöt runt på min cerisa madrass i det turkosa vattnet och solade ryggen, det är livet. Nu har vi ätit lunch, ceasarsallad tog jag, det va smaskens, och snart ska jag gå ut och lägga mej i poolen! 
Massa bilder har tagits och så fort jag är hemma kommer de såklart :)

Jag hoppas ni har det bra hemma i Sverige, har hört/sett att det är soligt, eller? Hur är vädret?
Nu ska jag kolla lite på nätet och sen som sagt, gå ut och bada i poolen.

Sola på bra där hemma så ses/hörs vi på måndag/tisdag.

Massa kramar /Moa   

5 kommentarer:

  1. låter härligt! vädret här hemma är på topp. riktig sommar värme!Kan tyvär inte njuta av den eftersom att jag har otur & är sjuk!
    ha det så bra!<3

    SvaraRadera
  2. hos mig har det varit 30 grade i solen iaf :)

    SvaraRadera
  3. här har vi det jätte skönt.. inte ett moln & solen skiner!
    hoppas ni har det bra *:

    SvaraRadera
  4. här är det världens sommat väder
    det är jätte fint väder ute :D

    SvaraRadera
  5. Jodå, de är fint! 20 grader och sol fortfarande. :D Inga 10 grader och regn här, inte. Peppar peppar ta i trä ;) Klart jag ska sola! ;D du oxå. Kram <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!