http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

15 april 2010

Mitt rum i bilder

Hej! Lovade ju er lite bilder från mitt rum, så här kommer de...
Jag möblerade om på sportlovet så det blir nog nytt för en del som har varit i mitt rum oxå. Den vita väggen som sängen står mot är en tapet som tidigare var svart med lite mönster. Förra sommaren målade vi över med vitt och jag älskar det!
såhär ser det ut när man kommer in till mej! ursäkta för sne bild :)

min favoritkudde fick jag av mamma o pappa i sommarpresent en gång ;)
såklart fick storebrorsan en likadan fast det stod storebror på den istället!

där jag tidigare hade sängen står nu en fåtölj och min byrå...

väggord

såhär ser det ut i andra delen av mitt rum! från fåtöljen :)

rådjurshorn som jag har fått från morfar är sprayade vita och sen
använder jag det som krokar. Mycket häftigt tycekr jag!

i fönstret står bokstäver med mitt namn!
ram från gekås (för typ 29 spänn!!) med lite sommarfeelingbilder!

Hoppas ni gillade bilderna! Kommentera gärna. Då vet ni en som blir glad :)

----

Idag har jag känt mej MYCKET bättre. Nästan helt frisk så jag tror jag ska gå till skolan imorgon. Som jag saknat er mina underbara kompisar & inte minst alla underbara lärare ;-)
En viss spanskalärare ska bli kul att träffa imogon!
Men inte har våra omdömen kommit än. De måste ju dimpa ner imorgon då, eller? Eller har ni fått de i skolan?
Sen kommer lite blåsippebilder oxå så kolla in då! 

Kram Moa

3 kommentarer:

  1. hej söta moa
    jätte mysigt & fräscht rum (Y)

    Spanska läxan är på kapitel 6 alltså sidan 18-19
    glosorna är :

    Svenska Spanska
    Hallå! Oiga!
    Kyparen Camarero!
    Vad tar ni? Qué tomáis?
    jag vill ha quiero
    en smörgås un bocadillo
    med ost de queso
    tack (please) por favor
    med skinka de jamón
    en pirog una empanada
    sallad ensalada
    Jag är inte hungrig. No tengo hambre.
    Något att dricka? Algo de beber?
    en apelsinjuice un zumo de naranja
    mineralvatten agua mineral
    kolsyra gas
    utan sin


    Hoppas de är rätt x)
    Ha de bra kram Frida <3

    SvaraRadera
  2. Jättemysigt rum! :D

    SvaraRadera
  3. Ååh vilket fint rum du har moa!:D
    saknar dig och hoppas att du kommer imorgon!
    kram på världens bästa MOA!!!!!:D<3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!