http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

4 februari 2010

Fullspäckad dag

Idag har det varit mycket på schemat. Eller, nja, ganska i alla fall! Jag har nämligen varit i Jönköping (Ryhov) på lite tester, först ansträngning med ekg och sen ultraljud. Det gick bra men va lite jobbigt. Ni kanske inte bryr er men ändå! Och så hann vi (jag & mamma) självklart med lite shopping oxå :-) Jag kom hem med en sjal, ett par trosor (pieces ofcourse...), en randig tunika (Vero moda) och en tröja och ett linne från Bikbok. Jag har fotat men bilder kommer imorgon, om det kommer! Nu är jag väldigt trött, måste plugga lite engelska och spanska men sen blir det sängen. Tur att det är fredag imorgon :-) Kram och go'natt på er mina söta bloggisar! /Moa

2 kommentarer:

  1. Hej Moa!
    Vilken tur att allt var braa!
    Nu måste jag också plugga spanska :-)

    Kraaam Alice ♥

    SvaraRadera
  2. Kan förstå det varit en lång dag.
    Snygga kläder du kom hem med kan jag tro.

    Ja nu ska jag med krypa i säng. Trött efter allt skottande.
    Kramen.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!