http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

24 februari 2010

Yes...

Nu går det skriva inlägg igen! Bra!
Idag har det varit ganska kul i skolan, Bella är dock skönast ;-)
Aja, nu har jag kollat lite teve, vet inte vad jag ska göra, känner mej lite småsjuk...
Idag visar jag er en bild på en tussilago. Har så mycket vårkänslor, vill ha vår nu! Sol, blå himmel, blommor & annat härligt!!
Detta kortet är taget med kompaktkameran, men gaa, vad fint det är, så härligt :-)
Nu vill brorsan sitta vid datorn, hade jag fått sitta lite till hade jag lagt ut en bild på honom, då hade han inte blivt glad!! Haha, han säger att 'då hade du inte haft din blogg längre... vaa, Moa?'
Haha...:-)
Vad tycker ni om bilden förresten?

Ska skriva lite bättre en annan gång! Nu säger bror HEJDÅ!!
Det gör jag med, så hejdå på er alla!
Och Frida, kul att du har skaffat blogg.
Ska kommentera sen, men hinner inte nu.
Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Hej! Fin bild :) Även om jag gillar vintern så får snön gärna försvinna snart. Längtar till alla blommor, särskilt nu när ja fått upp ögonen lite för fotografering... Hehe. :P Vill att de blir tö så ja kan börja ta körlekioner å köra upp snart! :D Ha de, kram. <3

    SvaraRadera
  2. Härlig bild på den tussilagon. Det är snart vår och då dyker de upp...
    Klems.

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!