http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

20 februari 2010

Stillhet & snöstorm

bilden är lite redigerad, jag har gjort den svartvit och förstärkt kontrasterna lite.


Imorse gav jag mej ut för att fota litegrann. Det blev inte länge, för jag hade typ snö till midjan, hehe ;-)
I alla fall, detta fångade jag! Jag tycker bilden passade som namnet 'stillhet'.
Annars är det inte så stilla här inte, utan snön yr runt!
Efter att jag hade varit ute och snabbfotat så hade jag jätteont i huvudet.
Så resten av dagen har ägnats åt återhämtning med mys i sängen. Jag orkar inte speciellt mycket så jag har tagit det lugnt. Men nu har jag i alla fall laddat in lite bilder och redigerat lite.

Nu ska jag ladda bloggen full med bilder & inlägg, har nämligen på känn att det kommer bli strömlöst här inatt...!

Ha det bra alla söta!
/Moa ♥

2 kommentarer:

  1. Jaha... å alla som inte är söta då..? Ska inte dom få ha de bra..? :(
    Haha ;) kram. <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!